¨ ericamichaela -

Lång dag igår !

Vart att jobba från klockan 10-20.00 igår. Först liksom va vi där uppe där dom åt och plockade undan brickor och så. Sen så stog vi i montern och gjorde reklam för vårat gymnasie. Stog där tills allting slutade vid åtta.
Då mådde Elin stackare jätte dåligt, typ va yr och kände sig svimfärdig. Kunde inte stå upp och så. Så jag ringde mamma så hämtade hon oss. Så bäddade vi ner Elin i min säng och mamma tvingade i henne massa att dricka haha ;). Jag va faktikst orolig ! Sen piggnade hon som tur va på sig så vi kunde köra hem henne.

Hon bor ju i en lägenhet här för hon bor i Hedemora egentligen. Så de va därför hon fick följa med hem hit.

Idag börjar jag klockan tio. Är uppe tidigt igen för att jag ska gå hem till Sebbe och väcka honom. Fast igår när han kom va han redan vaken så jag får väl se om han är vaken eller sover.

Sen skjussar han mig till stan, så träffar jag Jossan&Elin, om Elin mår bra. Så åker vi till Rocklunda. Får se vad vi får göra idag.

Pussåkram !


Kommentarer
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

Hej! Va gärna med på min blogtävling om du är intresserat att vinna en parfym ;)

2011-10-20 @ 12:43:25
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0