¨ ericamichaela -

Mitt hjärta

Idag vare skola som vanligt. Hände inget direkt spännande haha. Vi fick sluta 15min för tidigt för att klockan i klassrummet går före, men ingen lärare har märkt de så alla lektioner blir otroligt korta haha.

Efter skolan åkte jag med mamma till fysiologen för att kolla upp min hjärtklappning. Jag fick göra ett ultraljud på hjärtat. Då hittade doktorn ett till fel på mitt hjärta. Jag vet inte om de va flera eller en av klaffarna i hjärtat som inte stänger sig helt, så när hjärtat pumpar blod så åker lite blod upp tillbaka i de första ''rummet''. Och de ska inte vara så. Som tur är de inte så farligt, men jag blir ändå rädd. För de är ju ändå mitt hjärta som gör att min kropp funkar..

Jaja, enough with the sad news. När jag kom hem så gjorde jag mig iordning, och åt. Sen åkte jag till Tillberga och träffade Simon. Vi kollade på film, sen på teve. Fast vi pratade mest. Supertrevligt :)!

Nu sitter jag här och lyssnar på musik.




Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0