¨ ericamichaela -

Hockey all night

Igår va de en supertrevlig kväll med min familj hemma hos Carros familj ! Jag och Carro snackade massor hela kvällen och hade supertrevligt.

Vid typ halvtolv gick jag och Carro ner på stan. Sen kom Dennis och hämtade oss och körde hem Carro, hämtade mamma, Thuva&Beccis hos Carro och körde dom till Hökåsen. Jag åkte med Dennis hem till hans kompis. Där va massa folk och vi kollade på hockeyn. Jag sov typ första delen av hockeyn. Va så otroligt trött !
När de blev förlägning i hockeyn så åkte jag&Dennis hem till honom och kollade på de. Sen så sov vi.

Imorse skulle han iväg till Gustavsvik, så han skulle gå upp typ vid nio. Men klockan tio så ringer hans kompis och säger att han står utanför, så vi fick kasta oss upp ur sängen och jag slängde på mig kläderna.
Så skjussade dom hem mig.

När jag kom hem så sov jag nån timme eller nåt, eftersom jag inte sovit så mycket inatt.
Just nu sitter jag här och gör ingenting.

Pussåkram !

Min syster har mitt USB och kollar film på , så de blir ingen bild..




Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0