¨ ericamichaela -

Tjejerna i BB

Tjejerna i BB sitter och pratar om deras bröstförstoringar och läppförstoringar.







De är ganska intressant att höra hur många operationer de faktiskt har gjort.
Jag trodde bara att man förstorade brösten, men nej där hade jag fel. Man lyfter och grejer med massa annat också.

Jag själv har väldigt små bröst (jag säger egentligen tuttar, men ska väl låta lite vuxen nu) sen jag gick ner så fort i vikt. VÄLDIGT ledsen för de faktiskt. Jag vill bara ha liite större, så jag iallafall har något liksom. För innan jag gick ner hade jag väldigt stora. Brakade ner typ 2 bhstorlekar nu när jag gick ner... :(

Sen älskar jag Annicas läppar. Dom är såå fina ! Jag har väldigt små läppar och skulle vilja ha lika fina som henne.

Nu kommer väl att tro att jag är helt knäpp, men tro vad ni vill. De är min kropp, och när jag fyller 18 gör jag som jag vill :)!


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0