¨ ericamichaela -

Erikslund Shoppingcenter

Erikslund Shopping Center
 
Jag har alltid haft en bra upplevelse när jag besökt Erikslunds Shoppingcenter. Alla affärer under ett tak är väldigt skönt. Speciellt nu när vintern börjar smyga sig på och man inte vill gå ute och frysa. Det är bra skyltat så man vet vart alla affärer ligger, alla populära affärer finns där. Det enda som känns jobbigt ibland är att det är så mycket folk där. Men annars finns det inget negativt !
Jag åker ofta till Erikslund när jag ska köpa någonting. För då behöver jag inte springa runt och leta efter olika affärer, allt finns där !
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
 

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0