¨ ericamichaela -

Dagens kommentar, du ser förjävlig ut !

Hejsan !

Idag vare skolan som gällde. Men som vanligt när våran klass kommer tillbaka till skolan så funkar inte lektionerna som dom ska för att alla har så mycket att prata om, love it !
Efter skolan drog jag, Anna, Karro, Simon, Denice, Tania och Anders till Subway och käkade. Gott gott !
Gick runt lite på stan med Karro, Anna och Anders sen.
 
När jag skulle gå till centralen där mamma skulle hämta mig så kommer en alkis förbi cyklande och säger:
- Du tjejen ! (Fast de lät lite mer som djudfjnhfn tjejensdghjdjn)
- Ah ? Sa jag.
- Du ser FÖRJÄVLIG UT !
- Eh haha ah tack då.
 
Ja hon såg ju så himla pigg å fräsch ut själv ;).

 
 

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0