¨ ericamichaela -

Helgerna går i ett

Haha hinner aldrig blogga på helgerna känns det som. 

I fredags efter skolan så skulle jag, Tania, Carro, Simon H och Jocke gå till Wob en stund. Jag, Tania och Carro skulle ta ett glas vin. Haha men det slutade inte vid ett glas ! Blev en helkväll på Wob och en snabbvända på Poco Loco. 
Men jag hade en superrolig kväll. 
Vid tre åkte jag och Carro hem, men precis när vi kom hem så ville Simon att vi skulle komma hem till honom. Så vi åkte hem till honom och drack till sex på morgonen eller nåt tror jag(?). 

Lördagen vart lugn. Jag och Carro åkte hem och på kvällen kollade vi på Mello.
Söndagen blev en slappardag, Carro åkte hem och jag tog de lugnt.

Inatt hade jag sämsta natten på längre. Grubblade allt för mycket. 
Vid tre ringde Simon och vi snackade lite om ingenting typ haha.
Men vid fem så somnade jag. Vaknade vid sju, och slumrade till nio. Så har inte sovit så mycket inatt..

Sen dom senaste veckorna så har jag haft sjukt ont i armbågarna och knäna. När jag har vaknat på morgnarna så har de gjort asont i armbågarna, så har dom vart helt låsta när jag ska sträcka ut dom. Nu ilar dom och gör ont mest hela tiden :(.

Aja, nu ska jag kolla på reprisen av Mello.

Pusspuss


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0