¨ ericamichaela -

Galna dagar

Tjena !

Har vart ett par galna dagar sen jag fyllde arton !

Torsdags:

Gick ut med mamma, Carro och Carros mamma Anna. Först gick vi till Pitchers. Efter de till Skybar, sen till World of beer, sen Bishops och sedan tillbaka till World of beer. Hade en sjukt kul kväll med många skratt !

Fredag:

Var så sjukt bakis hela dagen. Men när jag började förfesta hemma hos Carro så släppte de. 
Först drog vi ut till Pitchers, sen vidare till Pluto. Träffade Johan och massa roligt folk där. 
Senare drog jag och Carro till Å med en idiot som jag hade träffat dagen innan. Enligt honom var jag lite för pryd, haha lilla gubben, de var ditt ordförråd som behöve bättras på. Jag fick välja mellan att sova hos Carro eller hans kuk, som han sa. Om jag drog så skulle jag aldrig mer höra av mig. Jag vände på klacken och gick, vilket pucko haha ! Men men, efter de drog jag och Carro till Anton på bjurhovda. Sen åkte vi hem till mig och sov.

Lördag:

Skulle ta en lugn kväll. Men sen ringde Elias och frågade om vi skulle dra till Poco Loco. Alla säger att de suger där, men jag vill ju prova allt !
Men asså shit vilken kul kväll jag hade. De va asbra musik och jag dansade så jag tyvärr fick astma och va tvungen att dra vid ett.  Haha, men verkligen en kul kväll.


Ja de är så mina dagar sett ut. Nu måste jag tillbaka till verkligheten. Bläää...
 


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0