¨ ericamichaela -

Tisdag it is

Börjar bli svårt att komma på rubriker haha. 

I lördags så gick min familj över till familjen Ahlquist. Vi spelade massa roliga spel och skrattade väldigt mycket ! 
Fick fina presenter, ett armband, ett halsband och en grej som man sätter in i högtalarhålet på mobilen så det inte kommer in smuts.

När vi gick hem därifrån så åkte jag och Carro ner på stan. Först drog vi till BIll&Bob, sen till Wob och tillsist till Poco. Vart en kväll med massa skratt !
När vi kom hem vid halv fyra så fortsatte vi att parta hemma, med Disneymusik haha !
Vi badade och va uppe till halv åtta, då gick vi och la oss. 

På söndagen mådde väl ingen nå vidare. Så vi kikade på Tarzan och låg i sängen hela dagen !
Carro åkte hem på kvällen. 

Igår så var jag i skolan. Efter skolan så åkte jag hem till Simon. Vi kikade på teve och pratade om allt mellan himmel och jord. Sen kom mami och hämtade mig.

Sov sjukt dåligt inatt. Upptäckte varför på morgonen, hade 38 graders feber. Men pallrade mig till skolan ändå. 

Nu sitter jag här och ska plugga.





Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0