¨ ericamichaela -

Godmorgon

Ligger fortfarande kvar i sängen. Har så fruktansvärt ont i nacken igen, men kan inte äta Ipren för då får jag magkatarr. Kul.. Men jag ska försöka ta Alvedon istället, skonsammare mot magen.

Låg precis och tänkte på vad jag gjort halva mitt sommarlov.
Jag har spenderat de med min familj, och jag tycker det har vart jätte skönt !
Visst har det blivit krogenrundor och sådär, men mestadels har jag vart med min familj.
Vi har blivit så tajta som vi förut. Love<3

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Tänkte ta en pw, men de tillåter inte min nacke. Så de får det bli när nacken är bättre. Vill inte ha ännu ondare !


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0