¨ ericamichaela -

Sommarlov och tid för bloggning

Hejhopp !

Förra veckan på onsdagen så fick jag sommarlov. Så på kvällen hade vi lite klassfest :)

 
 
På torsdagen firade jag nationaldagen med familjen, alltså min familj och familjen Ahlquist. Det var lika kul som vanligt :)!
 

På fredagen var jag Thuva, Beccis och Tania ner på stan och kollade på studenterna. Jag, Thuva och Tania kollade när Carro spang ut. Hon var så fin min bästa vän !
 

På kvällen åkte jag med min familj till Strömskär där familjen Ahlquist har en sommarstuga. Det var jättetrevligt !
Vi tog första doppet i mälaren :D
På lördagen åkte vi till Sundbyholm och åt lite glass och sådär. Efter det så åkte vi hem.
I söndags tog jag det bara lugnt, men hade en toppenhelg :)!
 


Igår så solade jag(utomhus), köpte ett par träningsbyxor, gick ut och gick med mamma och Thuva och sen kollade vi på filmen Du gör mig galen. Superfin film :)!
 
 
Snart ska jag gå iväg med Thuva till skolan och sen gå ut och ta en PW :).

På fredag är det Summerburst med bästa Carro som gäller !
 
 
 

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0