¨ ericamichaela -

Jag vet vilka knappar man ska trycka på för att få folk att reagera

Ja jag har på senaste tiden märkt hur lätt jag har att reta gallfeber på folk och väcka åsikter.
De folk inte vet är att jag tycker det är förbaskat roligt ;). 
La upp den här bilden på Instagram nyss:
 
 
Fick då dessa kommentarer:
 
 
Några minuter senare så såg jag att samma person hade skrivit den här tweeten:
 
 
Jag säger inte att den handlar om mig, men känns ju nästan lite så ;).
Och för att svara på Instagram kommentarerna, det är kul att du vet vilka som snackar om mig och så känns det ganska kul att du känner dig så träffad att du måste slänge en onödig kommentar.
Jag vet att jag inte passade in i eran grupp och de gjorde jag aldrig.
Jag lever mitt liv med massa fart, fläng, alkohol och krogen. Jag lever det livet som många skulle vilja leva om dom kunde! ;)
Jag kommer fortsätta vara den jag är, säga det jag vill och jag skiter i vad folk tycker. Har jag någonsin brytt mig? Svar nej. 

Kanske blir en tweet och massa skratt om detta inlägg som det blev förra gången närjag bloggade om något sånthär. Å vet ni, de gör inget. Besökare som besökare :)!

Puss från tjejen som inte lever med fötterna på jorden !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, du skriver själv "Jag kommer fortsätta säga det jag vill och jag skiter i vad folk tycker. Har jag någonsin brytt mig? Svar nej."

.. Så varför blir du då så himla upprörd över vad ANDRA tycker och tänker om systern din? Du skriver ju själv att man ska tänka och säga vad man vill, utan att bry sig om vad andra tycker? Am I not right?

Patetiskt förresten att du skriver ut dina faviljeproblem på facebook, du gör säkert din yssters liv sååå mycket bättre genom att skriva ut det där, så alla får veta att hon dåligt hon mår osv, att hon inte har någon livslust kvar (eller likande), vem skriver ens ut de?

Men lev ditt liv du, som verkar vara sååå himla bra, och bry dig för guds skull inte om andra
/ avundsjuk tjej

2013-05-21 @ 22:12:23

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0