¨ ericamichaela -

Svar på kommentrar

Anononym skrev:
Haha, du skriver själv "Jag kommer fortsätta säga det jag vill och jag skiter i vad folk tycker. Har jag någonsin brytt mig? Svar nej."

.. Så varför blir du då så himla upprörd över vad ANDRA tycker och tänker om systern din? Du skriver ju själv att man ska tänka och säga vad man vill, utan att bry sig om vad andra tycker? Am I not right?

Patetiskt förresten att du skriver ut dina faviljeproblem på facebook, du gör säkert din yssters liv sååå mycket bättre genom att skriva ut det där, så alla får veta att hon dåligt hon mår osv, att hon inte har någon livslust kvar (eller likande), vem skriver ens ut de?

Men lev ditt liv du, som verkar vara sååå himla bra, och bry dig för guds skull inte om andra
/ avundsjuk tjej

SVAR:
Tjena Anonym :)!
Tycker att det är modigt att du vågar stå för det du tycker och skriver vem du är, starkt!

Jag som sagt bryr mig inte vad folk säger om MIG. Men jag bryr mig när någon går på någon i min familj.
Mina småsystrar är mitt allt och INGEN får skada dom på något vis, då blir jag förbannad.
Ja du kan se det som patetiskt om du vill. Men jag såg det som att jag hade min vänner på facebook och att dom förstog mig. Lite därför jag inte skrev ut det på bloggen. Sedan när jag hade skrivit ut det där på facebook så fick folk upp ögonen för vad som hände och de löstes.
Idag mår min syster MYCKET bättre, och lite tack vare att jag fick ut vad mobbning kunde göra. Folk reagerade. :)

Hare' bra !



Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0