¨ ericamichaela -

Blåbärspaj och flagnande händer

Tjollahopp !

Igår blev det en lugn kväll hemma framför Idol med min gosis, idol var förövrigt sjukt dåligt igår. Temat var sämst, och Gabriel som jag hejade på åkte ut :(.
Tania kom över en sväng på ett litet glas vin och snackade lite skit. 

Idag har jag bakat en blåbärspaj, som mer liknar en swimmingpool av blåbär med lite smuldeg på. Men får hoppas på att den smakar bättre än den ser ut ;). 

För lite mer än en vecka sen så var jag till doktorn med mina händer för det kliade nå grymt i dom , och jag flagnade. Så doktorn sa att antingen är det eksem eller psoriasis. Fick en salva som heter Betnovat och smörja med, som tydligen är för både eksem och psoriasis. 
Eksemen är helt borta nu, men jag fortsätter flagna som en jävla ödla. Usch, blir äcklad av mina händer.:(

 

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0