¨ ericamichaela -

Teneriffa, kärlek och saknad

Det har vart en lugn dag idag, inte gjort någonting vettigt alls.
Vart och handlat lite med mamma och så.

Vaknade bredvid min kärlek imorse, och nu saknar jag honom redan.
Kan inte förstå att jag nästa fredag åker till Teneriffa och ska vara borta i tre veckor. Jag saknar honom efter en timme eller två, och nu ska jag vara borta i tre veckor.
Någon som kan förstå mina blandade känslor inför resan?
Dessutom är jag världens mammagris och älskar att vara med min familj. Aldrig vart ifrån dom såhär länge.
Låter som världens mes nu, men så är jag;).
Någon annan som jag ska vara utan också är Carro, kommer ju sakna sönder mig där nere haha...

 
 
 

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0