¨ ericamichaela -

Just nu är jag en riktigt snorunge

Hahah pga min förkylning alltså ;).
Bara gått några dagar, men man känner ingen smak och vaknar ibland av att jag snarkar. 
INTE HÖGT, som vissa har påstått ibland, men de var nog mest för att jag påpekade deras snarkningar.. Hmm ;).

Mitt rum är stökigt igen. Hur gick det till? Städade häromdagen. Det beror nog på alla mina ''SEN'', där kanske vissa personer har rätt om mig! Men jag försöker bättra mig. 
Istället för att säga att jag ska göra det sen, så försöker jag göra det NU. 
Men städa mitt rum lägger jag på sen listan. Städar när jag e frisk. 
Men NU tänker jag gå och plocka ur diskmaskinen. 
 
Juste, min studentklänning kom igår :)...
 
 

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0