¨ ericamichaela -

Krogenrunda

Åkte över till Carro igår och va med henne, Jojjo, Elin och Abbe. 
Senare på kvällen drog vi ut. 
Slutade med att jag och Jojjo träffade Johan och hans kompis. Sen va vi bara hon och jag. 
Vi spelade black Jack för första gången. 
Sen så när vi va på Wob så hade Johan och Jojjo proppat min väska med senap, salt och peppar, sånadär småpåsar. Så när vi står vid pitchers så trillar en hushållspapperrulle ur väskan som Jojjo hade lagt där. Vakten ba:
- Asså de är lugnt, vi har toapapper här;) 
Hahaha skrattade så jävla mycket. 
 
Kul kväll !! 
 
Idag mådde man som man mådde. 
Men några saker har piggat upp mig:) 
 





Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0