¨ ericamichaela -

Mardrömmar som känns sanna

Hej där.
 
Igår va jag också ledig. Helt genomförkyld fortfarande, men gick ut och gick endå och de fick jag ju ångra sen med huvudvärk och ont i bröstet.

Idag är jag hemma från skolan. Vaknade imorse av en mardröm, och den kändes så sann. Fick inte tag på personen den handlade om heller. Suck.
Går fortfarande runt med oron i kroppen...
Men de va såklart inte anledningen till att jag är hemma från skolan.
Jag är fortfarande helt genomförkyld och orkar knappt lyfta ett finger...

Sitter och kollar egenom bilderna från Teneriffa just nu. Sht vilken upplevelse skolan gav oss.
Synd bara att dom hade gett oss för mycket plugg, så vi fick ingen fritid typ.
Va lika blek som när vi åkte när vi kom hem ;).
 
 

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0